12 лютого 2025 р. на базі Тернопільського обласного комунального центру науково-технічної творчості школярів та учнівської молоді (ТОКЦНТТШУМ) відбулись он-лайн обласні семінари керівників гуртків початкового технічного моделювання, раціоналізаторів і винахідників, організаторів виставок, дизайнерів та ужиткового мистецтва. 12 лютого 2025 р. на базі Тернопільського обласного комунального центру науково-технічної творчості школярів та учнівської молоді (ТОКЦНТТШУМ) відбулись он-лайн обласні семінари керівників гуртків початкового технічного моделювання, раціоналізаторів і винахідників, організаторів виставок, дизайнерів та ужиткового мистецтва. 

    Молодший шкільний вік – сприятливий період для розвитку творчих здібностей дитини, її образного мислення, емоційного сприйняття дійсності й активного ставлення до неї. 

   Метою семінарів  є навчання педагогів розвитоку інтелектуальних конструкторських здібностей дітей, виховання в них допитливості, зацікавлення до творчої діяльності в галузі техніки через моделювання різних її видів, залучення їх до раціоналізаторства і винахідництва, участі у обласних виставках з науково-технічної творчості, задоволення їх потреб у творчій самореалізації. 

У заході взяли участь 46 керівників гуртків із закладів позашкільної освіти області, ОТГ, ТОКЦНТТШУМ та м. Тернополя.

У роботі семінару були розглянуті питання:

  • робота закладів позашкільної освіти області в умовах воєнного часу;
  • обговорення умов проведення  обласних змагань з початкового технічного моделювання;
  • обговорення умов проведення  обласних виставок з науково-технічної творчості, дизайнерів та ужиткового мистецтва;
  • вимог до написання та оформлення навчальних програм для закладів позашкільної освіти області;
  • проведення конкурсу методичних розробок у 2025 році;
  • обмін досвідом роботи.

Семінар пройшов на належному організаційному рівні. Обговорення проходило активно, керівники гуртків обговорили інформаційно-методичні рекомендації щодо умов проведення обласних виставок, обласних змагань з початкового технічного моделювання у 2025 році.

 

Sem

Sem 2